Bra start på dagen ♥


Idag händer det lite mer än vad det brukar . haha . men inte mycket .
Dagen började med att jag tittade ut igenom fönstret när jag fortfarande låg i sängen,
fullt med snö, en massa snö ! Och det snöar en massa fortfarande !
Men hällre snö och minusgrader än slask och bara en enstaka plussgrad, faktiskt !
SÅ jag ringde Syster JOi och patade nästan en timme med henne i telefonen .
Underbart !  Kunde knappt få en bättre start på dagen ♥
Om en och en halv timme skall jag få besök utav Lovisa och Sofia . =)
Attans vad länge sedan det var som jag träffade någon ifrån skolan .
Så det kommer nog bli väldigt trevligt .

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

du gjorde min dag, älskar dig mest <3

2010-11-19 @ 12:27:00
Postat av: mormor

Det låter ju underbart, lilla gumman !!!!

2010-11-19 @ 13:31:10
Postat av: Sofia

Det var mycket trevligt att träffa dig igen! <3

2010-11-19 @ 19:43:39
URL: http://liimitededition.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0