Jobbig natt


Urch, denna natt var hämsk samtidigt som den var ganska skön .
Ja, jag har sovit mer än vad jag brukar, men det var något lite läskigt som hände med !
Jag vaknade i ett ryck utav att jag hade så j*vla oerhört ont i de nedre regionerna om man säger så .
Kunde knappt röra mig, men efter kanske en halvminut som kändes som en halvtimme så kom och upp ur sängen, på med morgonrocken och sedan ner till toaletten där det tömdes blåsa .
Dt gjorde fortfarande lite ont, men lugnade sig sedan ganska fort .
Så när jag kom upp i sängen igen så var jag så trött igen så att jag somnade nästan direkt .
Sen så har jag sovit tils Timmy åkte till jobbet i morse och sedan en liten sväng till .
Jag har inte känt av någonting utav det onda efter det . Så det är bra med mig nu .
Men urch vad läskigt det var . Men men . . . Det kanske är ett tecken på att det börjar dra ihop sig inför förlossning ?! Hoppas så ! =)

Men som sagt, nu mår jag bara bra och funderar på vad jag skall göra med denna dag .
Timmy är och kör på E4an idag igen, sååå tråkigt . För det är ju så långa pass han gör då .
Vi hörs av senare .

P&K

Kommentarer
Postat av: joi

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-26 @ 14:31:28
Postat av: emelie

vet precis vad du menar ;) vaknar en gång per natt + att kvällstid är det så.. det är som när kissblåsan blir för full så gör det asont ! :S Men skönt att du mår bättre nu..

2010-11-26 @ 15:35:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0