Mys på byn


GodMorgon på er alla goa och glada ! =)
Min sambo kom hem när jag gick upp vid lite över 10 .
Så jag skall lämna honom ensam en stund så att han får sova lite,
tror han behöver det efter 25h arbete .
Så jag skall ner på byn för att möta upp Emelie Andersson och hennes lilla son för att ta en fika och kila i Oriflame katalogerna . Mys pys ! =) .
Jobbigt att ta sig ner när det är så oerhört mycket snö bara, det har inte slutat snöa än !
Och de på smhi och de har ändrat sig, det skulle igentligen slutat idag på morgonen, men nu säger dom att det skall sluta upp i morgon . jaja, vi får väll se .
Ne, nu måste jag fixa till mig liteoch släppa ut Solex . vi hörs av sen .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Halka inte !!!!!!

2010-11-25 @ 12:15:52

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0