Oriflame info


Här kommer det lite fakta angående Oriflame i sig själv och om hur det går till när du beställer
igenom mig privat eller igenom min Butik här på internet .
( http://apps.facebook.com/oriflamestore/1277689125 ) 

Allt för att du som köpare skall bli så nöjd som möjligt,
det är det viktigaste i denna verksamhet !

Oriflame i korthet

Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på över 1.3 miljarder Euro om året.

Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter med inspiration från naturen. Dessa produkter marknadsförs av cirka 3 miljoner oberoende konsulenter.

Oriflame erbjuder en unik affärsmöjlighet för människor som vill tjäna pengar direkt och samtidigt jobba vidare för att förverkliga sina drömmar och uppfylla sina mål. Med Oriflame kan du tjäna pengar idag och förverkliga dina drömmar i morgon!

Respekt för medmänniskor och natur är en viktig del av Oriflames kultur. Vi stödjer ett flertal välgörenhetsorganisationer världen över och är bland annat medgrundare av World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics är noterat på Stockholmsbörsens O-lista.


Där fick ni lite fakta om själva Oriflame, nu till beställningarna via mig, Antonia Rankleven .

En beställning som går via mig privat går till så att vi ses, antingen hemma hos mig, på stan, hemma hos dig eller vart som hellst vi kommer överens om .
Då får du titta i katalogen och sedan skriver jag upp vad det är du vill beställa .
Jag tar uppgifter om dig, som tex ditt namn, din adress, ditt telefonnummer så att jag kan ta kontakt med dig när varorna är levererade .
Då får ni även ett kontonummer som pengarna för varorna skall sättas in på .


När ni går in på min butik på internet via Facebook såär det bara att ni klickar runt,
hur mycket ni vill, läser om produkterna och lägger i eran varukorg och sedan skickas det in till min mail . Där efter så tar vi två kontakt med varandra så att jag får era uppgifter och ni mina . =)
Sedan så fngerar det lika dant som en ''privat beställning ''

Vi kommer tillsammans överens om när varorna hämtas då jag får direktleverans till dörren .

Några fler frågor ? Kontakta mig på mailen : [email protected]



Kommentarer
Postat av: Babyglow Sverige

Hej Antonia!



Jag mailar dig då jag jobbar för ett företag som heter Baby Glow Sverige. Vi har just nu en unik sovdress som vi ska börja sälja i Sverige vill därför erbjuda dig att vara med i en av våra tävlingar som vi nu arrangerar för alla er föräldrar som bloggar! Vi ser att du bland annat skriver om barn en del och även att du har en förmåga att nå ut till föräldrar runt om i hela Sverige. Det du ska göra för att vara med i tävlingen är väldigt enkelt. Du ska lägga upp någon bild på Babyglow i din blogg och skriva lite om vår unika dress och därefter gilla oss på facebook (mer info hittar du på http://babyglow.se/om-babyglow/blogg ) Har du några fler funderingar så får du givetvis höra av dig. Ha en fortsatt trevlig vecka!



Mvh Babyglow

2011-06-15 @ 08:34:12

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0