Snökaos och rosa gran


Sitter hemma i soffan och fryyyyser .
Har precis duschat och håller nu på att få i mig frukost .
Timmy har åkt för att jobba, ploga snö och salta på E4an .
Så det kommer nog ta mååånga timmar innan jag får hem honom igen .
Så jaha, vad skall jag roa mig med idag då ?
Ute är det snö kaos, det blåser som bara den åt alla håll och snön öser ner och överallt .
Så ut vet i f*n om jag skal iallafall . haha .

Timmy åkte ju med Kim till Linköping igår, vet ni vad han kom hem med ?!
Inte det jag hade bett honom att köpa, men en ROSA JULGRAN !
Förstår ni ?! Bäse skall fira sin första jul med en ROSA JULGRAN !
hahah, men men . Får väll vara ordentlig och klä den granan ändå . haha .
Folk kommer at störa sig, oohhh ja . Det är nog därför jag gör det . =)

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

ROsa?! Hahahahhahahahahahhahaha jag döööööööööör

2010-11-28 @ 12:48:53
Postat av: mormor

Hur kan du ha en ROSA JULGRAN, sätt den utomhus ist.

2010-11-28 @ 12:57:19
Postat av: mormor

Sätt den på din (balkong)

2010-11-28 @ 12:59:12
Postat av: emelie

asfränt ju :) Vi köpte en silvrig förra året :) Så den åker upp i år mä :) bilder vill vi se sen när den är uppe :)

2010-11-28 @ 13:50:30
Postat av: Anonym

vart hitta han den? =) har letat ihjääl mej :P

2010-11-29 @ 13:19:09

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0