Sväng på byn


Vaknade till och från hela natten och morgonen, jätte jobbigt men jag börjar ju bli van vid det nu om man säger så . Men jag låg kvar lääänge i sängn idag, halv 12 gick jag upp för att få i mig lite att äta och för att rasta Solex . Men han ville knappt gå upp hn häller . Men det blev en massa bus i snön så han vaknade till, även jag . hehe . Det har snöat konstant i några dagar nu och själv tycker jag att det är värdelöst ! Eller lite mysigt kanske det är när man sitter inne med brasa, levande ljus och all julpynt, men så fort man ska gå ut så suger det, TOTALT ! haha . . .  '' suger det '' Hur ofta använder jag det uttrycket ?! humm . . aja . hehe .








Ewelyn kom hit direkt när jag hade vaknat till liv och var uppe,
vi tog oss en sväng på byn . Jag handlade en julklapp och lite på ica och Ewelyn grajjer till fåglarna ute och lite annat julpynt . Jag kände att jag inte orkade bära på en massa saker hem .
Så ja, det blir ekonomiskt så . hehe .

Dessa har jag fått utev Ewelyn och Robert idag, helt underbara !



P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

ÅH så jävla söta!!

Och dra åt hel, vad mkt snö ni har!!!



Miss you <3

(fast du e argi telefon) HAHA

2010-11-24 @ 16:07:41

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0