Akilles <3


Vad tycker ni om bloggen då ?
Är den inte en utav de snyggaste ni sett ?! hihi

Aja, igår så blev et en ganska lugn dag med . Små städande och besök utav Mimmi .
Hon var här i några timmar, vi drack kaffe och pratade skvaller, - något jag tror vi är bäst på !
Under dagen blev det även en massa mys med Akilles . 
Bättre katt kan man inte ha ! ♥ 
Senare på kvällen kom pappa och Maria på besök,
jag hade gjort lite dessert med Glass längst ner i ett glas, sedan frukter och bär med grädde och riven chocklad på toppen . Göttans ! =)
Pappa lämnade även mina Rena Rama Rolf boxar och Robert Gustavssons nya dubbel dvd .
Så natten som var nu så plöjde jag igenom nästan hela första .
Jag kan ha somnat ifrån en liten sväng . hehe .







P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0