Banderas


Då var man hemma efter en ganska lång prommenix med vänner och en massa hundar .
Solex sprang lös med de andra den sörsta delen och det syntes hur de njöt utav det .
Attans så roligt de hade ! =)
Helt underbart att gå omkring i höstvädret i lugn takt och bara prata med folk .

Det blev inte att treäffa Mimmi efter att jag hade varit hos barnmorskan,
hon är sjuk och vi skulle ses i morgon ist om hon mådde bättre .
Så jag var hemma, tog mig ett underbart bad och tog hand om mig själv .
Det blev pannkakor till mat när Timmy kom hem och efter maten gick han ut och jobbade på taket tillsammans med Peter och jag gick på prommenixen .
Nu blir det film, Legenden om Zorro, - UNDERBART !
♥Antonio Banderas♥Antonia Rankleven♥


Kommentarer
Postat av: JOi

tänker bara på din fantastiska svenska uppsats ;D haha.. jag dööööööööööör!!!!!! <3

2010-10-06 @ 22:39:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0