Bäst är jag !


Hejsan hoppsan ! =)

Har hållt igång fullt upp sen vi hördes av senast !
Hämtas en massa mer ved, målat dörrkarm och lister här inne och
målat plankor till taket ute i boden på trädgården,
handlat med Ewelyn och fikat .
En massa duktig är jag ! Självklart så har jag ju tvättat och damsugit med,
men det tillhör ju min vardag . hehe .
Rinde Timmy nyss och han kommer inte vara hemma på ett par timmar till,
och Ewelyn har nu åkt hem igen . humm . . . vad skall jag göra nu då ?hehe
Har inte lust att bara gå runt och städa, vill göra något annat, men här hemma .
RÖra mig någonstans varken orkar eller vågar jag inte .
Sammandragningarna är ju iochförsig inte lika regelbundna och starka,
men de förekommer ju och läkarna sa åt mig vid upprepade tillfällen att jag skall ta det lugnt .

Fick ett SmS igår från min matte lärare, JAG ÄR GODKÄND I MATTE B  ! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var du rädd att du inte skulle klara det ? Men det var ju BRA.

2010-10-01 @ 14:56:54

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0