En dag hemma


Igår så var det en väldigt lugn dag för min del .
Var bara hemma och slappade i soffan och myste med djuren .
Självklart så var vi ute och busade lite, men jag gick för det mesta bara runt på trädgården och sparkade boll med solex, var så stel i kroppen och orkade igentligen ingenting .
Lite lydnadsträning fick vi allt in lite med . =)

När Timmy kom hem blev det att färga hans hår och titta lite på tv och prata om dagen som varit,
Nu är han åter igen nere i vinnerby för att köra folkrace och denna ång skall jag med ner och titta på .
Susanne kommer strax förbi och hämtar mig och Solex . =)









P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

ta det lugnt bara

2010-10-03 @ 11:12:19
Postat av: Becca

allt bra idag? =)

2010-10-03 @ 15:43:24
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: JOi

Vad myyyyys. tänk på att vila upp dig riktigt ordentligt hjärtat! du e mitt allt <3

2010-10-03 @ 23:10:23

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0