Få svar på saker och ting


jaha, idag så har jag faktiskt varit ganska lugn .
Låg kvar i sängen jätte länge och drog mig,
myste med Solex och Akilles till det var akut att hå upp,
äta och morgon kissa . =)
Efter det så lallade jag omkring på datorn tills det var dax att hämta posten då jag blev påmind om att jag hade lite ärenden att ta tag i idag .
Så nu har jag gjort så att det inte står C/o Timmy Joansson på mina blev, utan bara mitt namn .
Sen så har jag ställt av mopeden och fixat tid med läkare den 2november .
Skall prata med läkaren om min förlossning, om jag kan göra vaginal eller om jag måste göra kejsarsnitt och om jag kan få ryggbedövning . Äntligen så får man lite svar på saker och ting .
För det är inte alls långt kvar tills bäde kommer ! =)  ♥

Efter det blev det pommenix med Ewelyn, Sandra och alla 6 hundarna .
Ewelyn var hundvakt så hon hade en extra vovve med sig .
Sandra hade med sig sin nyinskaffade puff-flicka . =)



Ikväll blir det soffmys med familjen och titta på House !

P&K

Kommentarer
Postat av: emelie

lite nyfiken ang kejsarsnitt.. ?! Har det med rädsla att göra.. ? Kanske inte jag har med att göra, vet nån som fått göra kejsarsnitt pga rädsla, o om det blir så.. Så får du ju ett bestämt datum vilket kan vara super skönt, samtidigt lite skrämmande kanske ?! hur som hellst, lycka till ! :)

2010-10-26 @ 19:22:38

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0