Fråga barnmorskan


'' Min fru är i femte månaden och är så lynnig ibland att hon blir helt irrationell ''

Svar: Och hur var frågan ?!?!

'' Ju mer gravid jag blir, desto oftare ler främlingar mot mig . Varför ? ''

Svar: För att du är fetare än dem .

'' Vad är det för skillnad mellan en höggravid kvinna och mittuppslaget i Slitz ? ''

Svar: Ingen alls om den gravida kvinnans man vet vad som är hälsosamt för honom .

'' Min bror säger att eftersom min man har en stor näsa och gener för stora näsor är dominanta, så kommer mitt barn också att få en stor näsa, Stämmer det ? ''

Svar: Det är större sannorlikhet att din bror kommer att få en käftsmäll .

'' Orsakas hemorrojder av förlossningen ? ''

Svar: Förlossningen orsakar vadhelst du har lust att skylla den på .

'' Sen jag blev gravid så har mina bröst, min bak och till och med mina fötter växt, är det något som blir mindre under graviditeten ? ''

Svar: Ja, urinblåsan .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0