Lite iallafall


Det hände lite grejjer idag iallafall, hehe .
Gick hem till Lojsan efter att jag hade bloggat .
Lojsan, Lasse och jag åkte då till BlåHästen och åt lunch . Trevlans !
Efter det så åkte Lasse till jobbet och jag och Lojsan var hemma hos dem med barnen .
Eller ja, iallafall med Maja och Lisa, Julia var med kompisar hela tiden .
Nu är jag hemma med Timmy och Solex, Ewelyn och Robert var nyss här på en fika,
trevlans det med ! =)

Imorgon skall jag till barnmorskan och sedan skall jag träffa Mimmi .
Måste få lite gjort på målandet på plankorna till taket med .
Smidigare att måla dem på marken än när det sitter uppe, så det kan jag ju göra .

P&K

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Dara du TAR det lungt !!!!!!

2010-10-05 @ 21:20:24
Postat av: Anonym

He he... Är ju alltid trevligt hos oss... <3

2010-10-06 @ 22:38:41

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0