Magbilder


Ja, jag tänkte fylla upp eran tillvaro med lite bilder på mig och min ''gigantiska'' mage .
hehe, bilderna är tagna idag, precis nyligen om jag skall vara exakt =) .
Idag är det 33 veckor + 6 dagar .



Jag ser skittrött ut och det ser nästan ut som om jag tittar i kors . hahah .
Men som sagt tidigare så sover jag ju inte så bra om nätterna och
sen så orkar jag inte fixa till mig hela tiden . hehe .
Igentligen borde jag gå ner på byn för att handla lite, men ååhhhh . . .
tror inte riktigt att jag orkar det . . . seg och stel . . . men men .
Magmys får det blir ist ♥




Kommentarer
Postat av: Simone

En riktigt spetsig pojkmage!!! <3

2010-10-29 @ 13:06:41
URL: http://simonemalm.blogg.se/
Postat av: mormor

Den var stor !!!!!

2010-10-29 @ 15:00:12
Postat av: gullan86 gravid med första barnet

mysmage

2010-10-30 @ 21:52:01
URL: http://gullan86.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte stor för att va i slutet.. tycker den har sjunkit

2010-10-30 @ 22:42:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0