Mys i hemmet


Ja, både i natt och idag så har jag fixat och trixat lite här hemma .
Inatt så blev jag klar med nästan alla kläder till bäse, har lite kvar men det är ganska lång tid kvar tills han kan ha dem . hihi . Det är ganska mycket kvar att göra och det ser ut som ett bombnedslag, men här kommer det lite bilder iallafall . . .

Toalett-dörren . ( ganska självklart, hihi )



Ovanför min och Timmys säng .





Barnrummet, ser ur som ett bombnedslag .
Massor att städa, men det brjar ändå synas vem rummet skall vara till .




Kläder, kläder massa kläder .





Simpsons . Men det fattas ju två, letar vidare efter dem .



En ängel jag fick när jag bodde i Borlänge .



Skötväskan som är packad inför BB med bäses saker ,
hänger på den nya vagnen .



Under skötbordet finns det strumpor, tossor, mössor, vantar m.m .
Lådorna är nu packade med handdukar, filtar, badrock och morgonrock .



En utav garderoberna som fortfarande är ett litet musterium om hur jag skall fixa den .



En stol som strax skall flyttas ner till köksbordet =)



MysPys i hemmet ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint du gör det gumman!! Nu ser huset inte ut som något ungkarls boende längre utan det ser ut som ett riktigt hem :-) puss

2010-10-10 @ 17:04:53
Postat av: JOi

Åh vad kul när man får en riktig inblick i ditt liv!

Vad fint du har fixat det hjärtat (:

Så stolt över dig <3

2010-10-10 @ 20:59:04
Postat av: becca

rummet verkar ju va skit fint i gemfö hur det såg ut innan . det har ni gjort ett bra jobb med :0)

2010-10-11 @ 09:51:37
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

vilken snygg tapet ni hade i sovrummet.



kul du visar barnrummet, en sån barnstol har vi med:)

och ser ut som att vi har liknande babygym med i plast:)

jag ska med packa skötväskan som bb-väska men den är inte riktigt packad ännu fast det bara är 1månad kvar hihi...



kram

2010-10-12 @ 20:10:38
URL: http://gullan86.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0