PAKET ! =)


I brevlådan hittade jag ett brev som det stod att jag hade ett paket ifrån Linea at hämta,
Jiippiiieee ! Jag har börjat att köpa julsaker och
denna gång även gardiner till vardagsrummet och ''fin rummet'' som jag inte kunde vänta en sekund med att sätt upp så fort Kim kom förbi och lämnade det stora paketet .
Bilder på julsakerna har jag inga, men halvtaskiga bilder på gardiner i en stökig hemmamiljö har jag allt !





Nu ser tapeterna väldigt båa ut i vardagsrummet,
men de är faktiskt mer åt det gröna hållet än det båa . hihi

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser fint ut !!!

2010-10-02 @ 09:03:09
Postat av: zaida

Följa varandra via bloglovin? ;)

2010-10-02 @ 11:31:26
URL: http://zaida.devote.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0