Saltning


Denna dag/morgon började med att vid halv fyra så fick Timmy ett samtal om att det var dax att åka och salta på E4an . Nu börjar vintern komma ! hehe . urch vad kallt !
Sedan när han kommer hem igen så har han med sig Peter och vi tre äter frukost ihop och tittar på Rena Rama Rolf . =) . hihi . dööö bra juh !

Ewelyn gick precis hem till sig och snart kommer Jessica och hämtar upp mig för att vi skall ta en sväng till Linköping . Lalla omkring på Ikano, mysa omkring på stan =) .
Ikväll har jag inte en aning vad som händer, vi får väll se . hehe .

P&K

Kommentarer
Postat av: linn

Lite häftigt att vi bor vid samma väg, fast massa mil emellan. Jag har förstått de som du bor norrut? :)

2010-10-16 @ 13:14:00
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Joi

Rena Rama Rolf är INTE okej!!

Shopping däremot, det diggar jag !

2010-10-16 @ 16:46:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0