Virus


Bloggen har hamnat lite åt sidan nu i några dagar .
Min dator mår inte alls bra och jag hitar inte felen på den .
Jag vet att ett virus ligger och lurar,
men den har inte ''hoppat fram'' än och jag kan inte ta bort den
och virusscanningen hittar den även inte .
Så ja, min dator är lite seg och vill inte riktigt varken det jag eller Timmy vill . men men . .

Igår så var jag hos barnmorskan en sväng, Bäse växer jätte bra och mina blodvärden höjs,
inte alls mycket men det klättrar iallafall sakta upp . =) Kanoners !

Idag så har jag åkt med Timmy i lastbilen hela dagen,
roligare det än att bara sitta hemma ensam . hehe
Nu tittar vi på lyxfällan, hahah . helt underbart !
Hon är ju så blåst så att man blir nästan blir mörkrädd .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur kan man bli så fruktansvärt "BLÅST" ??????????????????

2010-10-21 @ 23:17:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0