AJ !


Innan jag gick ner till tandläkaren så tog jag mig en sväng förbi Lojsan och drack kaffe,
jag kan ju säga att det var tur att jag passade på att göra det då,
för nu könns det som om jag kommer få äta mat igenom sugrör i flera veckor !
De gröpte och hade sig så dant att jag nu knappt kan prata,
har så oerhört jävla ont på ren svenska !
Har fått en värktablett utav sambon innan han gick upp på taket för att arbeta .
Nu skall jag lägga mig här i soffan och bara försvina ett tag, hoppas att det går över snart .
Men det var inte ett ända fel på tänderna, de var jätte fina !
Men tandköttet var inflammerat på ett ställe och han trodde att tandlossning inte var långt borta .
Men vi får hoppas på att allt återgår till sitt normala när bäse har kommit och alla hormoner har lagt sig .
För graviditeten kan lura oss, hoppas på det !!!


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0