Barnvakt


Kommer med ett litet snabbt inlägg om både gårdagen och lite för denna dag .
Igår så var jag med Lojsan och barnen nästan hela dagen, hemma och ledig ifrån skolan, häärligt !
Så nu har jag läst ut boken som jag har i svenskan, bra jobbat Antonia ! =)

Nu så är jag barnvakt åt Lojsans tre änglar, Julia, Maja och Lisa .
Vi har ätit frukost, fixat till oss, städat rummen, varit på prommenad och lekt i lekparken .
Nu Sitter Maja och Lisa i soffan och tittar på Pippi Långstrump undertiden som Julia sitter och pysslar lite på sitt rum . Själv skall jag ta mig en kopp kaffe innan det är dax för att fixa med lunchen .

Sedan när Lojsan kommer hem så skall vi alla nog åka till Ulrika-Marken .
Hoppas att dom har något att erbjuda, har lite kli i fingrarna om man säger så .
Trots att jag har ''nät-shoppat'' som en galning de senaste dagarna . =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag har försökt att få med både Helena och Viktoria men ingen vill eller orkar följa med . TRIST eller hur...... UKRIKA MARKEN.....

2010-09-09 @ 11:48:14

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0