Besök på förlossningen


Sorry för den dåliga uppdateringen, - igen .
Men det är så att i söndags kväll så åkte jag och Timmy upp till förlossningen i Linköping
pga att jag hade regelbundna sammandgarningar och det visade sig att jag hade öppnat mig ca 3cm .
Han vill ut den lille krabaten , haha .
Men jag fick en spruta i benet som lugnade ner det hela och fick ligga kvar över natten .
Timmy åkte hem, det fanns ingen säng ledig för honom och så skulle han åka och jobba dagen efter .
Det är hämskt att ligga kvar över natten kan jag säga !
Kvinnan i rummet brevid födde mitt i natten, kvinnor skrek, bebisar skrek,
det ringde i telefoner och i sökare och så var det så oerhört kallt på mitt rum .
Det var hål i fönsterkarmarna som dom hade lagat med mycket dålig tejp och jag fick bara ha en jätte tunn gul filt . urch . .  Hoppas att när det väl är dax för förlossning, att det går ort och att jag får komma hem snabbt !

Bilder:

Mitt namn och personnummer på armen när jag skrevs in .



Mäta bebis hjärta och mina värkar .





Den efterlängtade frukosten =)



Min mor kom och körde hem mig, underbar är hon <3
Men nu är jag hemma igen och mår bra .
Trött och svag i kroppen, men jag lever och allt går i lite långsammare takt .






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du blev lite glad över att jag kom.....

2010-09-29 @ 09:53:19
Postat av: becca

ja han vill verkligen ut men lite tidigt än tycker jag titi.vet hur de är på bb det suger big time.. kram

2010-09-29 @ 09:59:53
Postat av: Lovisa :)

hoppas allting har gått bra! :) saknar dej som du vet vid detta laget :) hihi, tycker vi kan höras mer och ses mer :) hoppas allt är bra med dej själv också? <3 Kram din lill lovisa :D

2010-09-29 @ 10:29:47
Postat av: mormor

Du får nog ta det lite lugnare nu...

2010-09-29 @ 11:17:46
Postat av: Rosanna

vad jobbigt :/ jag hade också sammandragningar för ca 2 helger sen.. hade så ont å visste int eom de skulle va så..



åkte upp å fick ligga med CTG, men hade inga värkar å allt va bra.. Jag är nu i v 31+3



usch de där låter som ett fängelse ju =(

2010-09-30 @ 00:25:30

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0