Bra och trevlig dag .


Halloj på er alla !

Sitter nu hemma i köket och fixar mina naglar, skulle igentligen tagit mig mitt underbara spa-bad,
men kom sedan fram till att det var stopp i avloppet för badkaret .
Så jag får vänta med det tills senare, Timmy får fixa det när han kommer hem ifrån jobbet . hihi
Annars så har detta än så länge varit en mycket bra och trevlig dag .
Linda kom förbi på kaffe och massa skvaller . Ååhh vad glad jag är över att hon har kommit hem igen från USA,
saknat henne massor !! =)
Efter det blev det at åka ner till byn och äta lunch för at fira Lojsan som fyller år idag, GRATTIS !
Och nu sitter jag sam sagt här hemma i köket och fixar med naglarna .
Fick hem leveransen från Oriflame idag med, det är helt kanon det med ju ! hihi .
Så nu har jag den nya katalogen hemma om det är någon som är intresserad utav att kika igenom den,
hör av er ! Det är en massa spännande saker i den och jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna på varorna !

Annars idag et jag inte vad som händer, Timmy kommer hem om en liten stund och skall nog ut till garaget för att fixa det sista med folkracebilen inför helgens tävlande .
Tror inte at jag kommer att följa med ut denna gång, har varit där ganska många dagar i rad nu . hehe .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Nej ta en underbar skön helg OCH TÄNK PÅ DIG SJÄLV LITE.

2010-09-30 @ 17:15:17
Postat av: Anonym

åh,är hon hemma nu :D hur länge stannar hon i sverige ?

2010-09-30 @ 19:06:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0