Dagens


Det blev en tripp ner till barnmorskan sen iallafall, Ewelyn kom och hämtade mig .
Vi lyssnade på hjärtat, mätte magen och tog blodprover .
Mina blodvärden är inte riktigt som dom ska,
järnet är alldeles för lågt så jag måste ta en massa extra tabletter nu . ååhhhh, dryyyyygt ! hehe .
Efter vårat lilla besök med typ 10,000 frågor, så åkte vi och fikade .
Massa trevligt =)
Sen blev den en tur hem till Ewelyn och Robert,
mys i soffan med hundarna framför tvn .
De hoppade lite studsmatta med . hehe . jag tittade på .
Nu är jag hemma, har bäddat rent, vikt tvätt och satt igång en ny maskin
med mattor och en jacka, rengjort ugnen, plockat iordning och tänt upp med levande ljus i hela huset .
Det är såå skönt att sätta sig ned och blogga efter en sådan kraftansträgning .
Men jag får inte säcka ihop, som sagt så finns det en maskin
med tvätt som måste fixas och sen kanske jag skall ta en kvällsprommenix med massa vovvisar =)
Om Timmy hinner att komma hem med solex förståss . 
Dom är i garaget ocg fixar inför morgondagen .
Timmy skall ju köra folkrace . Fårsta gången på några år som jag inte är med,
hoppas att det går bra .
Är faktiskt lite nervös över det hela,
han har ju även inte mått så bra den sista tiden . sjukling =/





P&K

Kommentarer
Postat av: Jill Karlén

Jo du gumman det är bara och bita ihop och äta sina järnpiller. Men det finns alternativ på hälsokost som man mår bättre av. Puss

2010-09-17 @ 21:13:02
Postat av: Svar till Jill

Joo, jag vet . men kosten räcker inte till . Minskar trots att jag äter maxat med tabletterna . men men, hoppas kroppen ändrar sig snart .

2010-09-17 @ 21:14:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0