Dålig uppdatering, - igen !


Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera, - igen !
Vad är detta ?! haha
Men okej, vart slutade vi då ? Joo just det ja, jag skulle till skolan och sen träffa syster .
Detta gjordes, vi träffades över kaffe och en massa prat .
Hon fick känna bäse sparka för första gången ♥
Sen så gick vi runt på stan, choppade lite såklart och sen kom Timmy och hämtade mig .
Vi åkte ut till biltema och sedan hem igen till kisa .
Där åkte vi och målade lite folkracebil, sedan hem till svärmor och svärfar på mat
och sedan hem och mys i soffan .

Igår så vaknade jag ganska sent och när jag väl hade ätit frukost och gjort mig iordning så kom Mimmi hit på kaffe och skitsnack och efter ett tag så tog vi på oss skorna och gick på en peommenix i kisa .
Jag trodde att jag hade tappat min mobil så vi sprang omkring i hela kisa,
in på polishuset och överallt . haha men den låg hemma på altanen . Smidigt ! =P

På kvällen så var jag och Timmy på föräldrakurs i två timmar .
Det var intressant samtidigt som det satte igång på både tankarna, frågorna och pulsen .
Får se om vi tar nästa kurs med . skall fundera lite på det . hehe

P&K

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

JAAA DET DÄR LÅTER JU BRA !!!!!

2010-09-23 @ 11:57:11
Postat av: linn

Ååh, jag hatar det där. När man vet att man hade mobilen i fickan sist man tittade, men hur längesedan det var man tittade kommer man inte ihåg. Perfekt sådär när man vart ute på långpromenad :b

2010-09-23 @ 15:09:35
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: JOi

uuuuuunderbart <3

2010-09-23 @ 17:19:11

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0