Du är så välkommen ♥


Har alldeles snyss satt in kakan i ugnen och inväntar nu lite besök utav pappa och Maria, trevlans !
Har Fronda på högsta volym och lallar omkring på internet .
Bäse kommer gilla Fronda när han kommer ut, heeelt säkert ! =)
Här har vi dagens jag :



Nu längtar jag något oerhört tills bäse kommer till världen !
Kan inte vänta längre,
detta har varit en utav de längta perioderna i hela mitt liv !
Men det är nog för att jag tänker på honom minst 20 gånger om dagen,
hela tiden !

'' Du är så välkommen nu Älskling,
men passa på att vara i magen så länge du kan,
väx dig stor och stark så du kan ta Kisa med storm när du kommer ut !
''

Kommentarer
Postat av: JOi

Han kommer bli en riktig liten tuffing, det vet jag ;)

2010-09-05 @ 14:05:54
Postat av: julia

sv: äntligen? jag har alltid haft bra smak antonia! ;-)

2010-09-05 @ 20:10:44
URL: http://juliapaulina.bubbleroom.se

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0