Försöka vara lugn


Igår var kom Timmy hem ifrån jobbet på morgonen och åt frukost med mig,
och efter det så åkte jag med honom i lastbilen när han jobbade .
Det tog ganska många timmar och när vi kom hem få drack vi lite kaffe och gick sedan ut för lite mer arbete .
Han sågade ved och jag målade lite plankor till hustaket som skall upp inom en snar framtid . hehe .
Som sagt så tar jag det väldigt lugnt med tanke på att som har hänt,
vet inte riktigt när jag kommer åka tillbaka till skolan, i morgon kanske . . . får se . . hehe
Men det är så jobbigt att sitta ihopträngd på bussen, fullt med folk, knappt se vägen och buffa sig fram både på stationen i Linköping, sedan bussen till ljunkan som man sällan får sitta ned på och sen långa stenkorridorer på ljunkan . . . aja . . hehe .

Nu så har jag precis fått i mig frukosten och om ett tag skall Ewelyn komma hit på en kaffe och lite prat .
Timmy kommer hem om någon timme med, ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

det är bra, koppla av !

2010-09-29 @ 11:19:35
Postat av: Lollo

Vad är det som har hänt ? :o

2010-09-29 @ 11:45:18
Postat av: ange

gillar din blogg

2010-09-29 @ 13:40:48
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0