Frågor och svar


Har fått ännu en fråga och den lider såhär :

'' Hej fin blogg du har.
funkar det bra med skolan och gravid?
när får du sluta skolan för att gå hem och vila upp dig inför förlossningen?
''


Svar:

Hejsan, och tack så oerhört för kommenraten om bloggen,
det är min syster som har gjort designen, bäst är vad hon är ! ♥
När det gäller skolan så tycker jag att det har löst sig väldigt bra för mig .
Jag har hoppat av klassen och läser just nu ändast Matte B och Svenska B,
så att jag blir klar med dem iallfall innan jag går dem till lovet .
Fredagen vecka 43 är min sista dag i skolan,
om jag inte blir klar tidigare då ! ) .
Sedan får jag lunka omkring här hemma,
fixa med det sista, packa bb-väska osv .
Läängar något oerhört,
men jag är mycket nervös med kan jag lova ! =)


P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0