Heldagar


Har precis pluggat lite engelska inför min redovisning i morgon .
Det kommer nog att gå bra,
bara man kommer igång så babblar man bara på som ingenting efter ett tag .
Eftersom att jag inte kom med några bilder från när jag var ute med Lisa så kommer dom nu:







Hon är ju helt underbar den lilla tösen ! =)
Men det är ju självklart de andra två barnen med ! ♥

Denna dag har jag spenderat med Lojsan, det började med att vi åkte och åt frukost
hemma hos hennes mormor och morfar, ( Timmy's mormor och morfar är det ju med ! ) .
Sedan blev det lite ärenden på byn,  hämtning utav Lisa på dagis, matlagning och mycket mer .
Nu är jag hemma igen, tänkte hoppa in i badet och ta hand om mig själv ett tag .
Känns som om jag både behöver och är värd det !
Sen får vi hoppas på att det blir lite mys och prat med min sambo,
vi går om varandra ganska mycket just nu känns det som .
Han har varit så duktig idag, jobbat och fixat med taket . ♥



Hoppas på att det blir klart snart så att vi kan städa och fixa på tomten
innan hösten kommer ordentligt, för nu går det fort och snart kommer vintern  = BÄSE ! ♥

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0