J*vla väder


Regnet pissar ner ! Och med tanke på min lilla regnprommenix igår så tänker jag nog faan inte ta en idag .
Skall ju igentligen till barnmkorskan idag, kvart över två skall jag vara där, men som sagt .
Om det regnar så här mycket så tänker jag inte gå ner, vårat paraflax är inte hemma och Timmy ligger på soffan, sjuk och dålig med Akilles i famnen . Nog ingen idé där att fråga om hon kan köra ner mig .
Vi får se hur vädret är sen, så får vi se hur jag gör .

Annars så har jag inte så mycket planerat idag . Kroppen mår inte så bra idag häller, seg som en gummiråtta och när jag rör på mig på klickar/knakar det i varnda led . Som när man har haft chocklad i kylen väldigt länge och bryter av en bit . Hoppas ni förstår vad jag menar . hehe .

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

choklad..? då vet jag preciiiiiiis.

jag är nämligen expert på det området!

2010-09-17 @ 13:28:39
Postat av: linn

Det är såna där tillfällen man skulle kunna döda för ett körkort..

2010-09-18 @ 11:11:08
URL: http://stromsvags.wordpress.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0