Massor idag !


Vaknade sakta men säkert, gick upp och åt frukost med Timmy .
Efter det åkte vi ut i skogen med hans mor, mormor och moster med alla hundarna .
Det var så oerhört skönt att gå lunkande där i skogen, hitta en och annn ätbar svamp och bara njuta utav naturen . Det var helt molnfritt mitt på dagen, solen stod högt och friska höstvindar kom samtisigt .
En Underbar blandning .
Sedan så åkte jag med Timmy när han gjorde lite jobb, åka lastbil är inte helt fel när man  vill göra något men samtidigt inte har kraften kvar att röra på sig .
Så nu är jag hemma igen, duschat, fixat med tvätten och påbörjat lite mat .
Timmy är iväg till Alex för att kika hur det går med folkracebilen .
Det skall tävla i lig nästa helg, hoppas på att det går bra ! =)

Snart blir det fredagsmys på hög nivå, god mat,
närmare bestämt stekr falukorv, potatis och spenat . muuummssiigt =)
Sedan chips, dipp och gott att dricka .
Imorgon skall Timmy upp och jobba och jag vet inte riktigt än om jag skall med Jessica på hopptävling .
Annars så kommer jag nog vara hemma och ta det lugnt i morgon . Kanske förbi på fest på kvällen men inget långvarigt .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0