Pissande regn

Jag har äntligen gjort klart alla matte b prov !! Helt underbart,
nu är det bara nationella kvar, skall börja förbereda mig inför det nästa vecka.
Men guuuuud vad lättad jag är nu, helt sinnes ! Hihi.
Nu sitter jag på en varm och skön dubbeldäckare påväg hem till byn.
Det är väldigt lättande det med kan jag lova.
Hehe. Sen så imorgon skall har jag ju ingen skola, det kan ju knappast bli bättre ! =)
Något som är mindre roligt är ju att här sitter jag på bussen,
dyblöt ! När jag gick ut från ljunkan och var påväg till bussen
så åkte den precis innan jag var framme, jag såg den klart och tydligt rulla iväg.
Men nej nej, här är det inga sura miner efter en så bra dag i skolan.
Så jag började traska bort mot stationen,
men när jag kommer till Cloetta centers parkering så börjar det spöregna.
Det var som om någon öppnade himmelen, hällde en hink vatten över mig !!!
Så där gick jag i rask takt, anfådd, gravid, sur och tvär i pissande regn.



Vackert, oerhört vackert =P

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Lite regn har ingen dött av !

2010-09-16 @ 14:20:27

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0