PolitiskDebatt


Ja, idag så skall alla Linköpings stora skolor till Cloetta Center för att titta på en politisk debatt,
där de olika partierna skall försöka få till sig så många röster som möjligt, vi är ju framtiden ungdommar !
Själv slipper jag gå dit, tycker att det är ganska skönt faktiskt .
Får sätta mig på bussen/tåget hem ist . UNDERBART att få komma hem skapligt tidigt ist för att komma hem funt fem - sex på eftermiddagen . Då är man dö-trött när man väl är framme, hungrig och grinig .
Orkar inte gör något . hehe . Sådan är jag iallafall =) .
Men det är nog inte så farligt, har ju fortfarande kvar min sambo . hihi

Ne, nu tjötar jag om en massa onödiga grejjer igen, typiskt mig när jag vill fördriva tiden på annat än det viktiga som i detta fall är skolan . ååhhh, jag vill gå hem på mamma-ledighet .
Men samtidigt inte, det är ganska skönt att få komma hit med ibland, att få sitta här i min egna värld i min egna lilla bubbla och göra mina uppgifter i min egna takt . Ta en kaffe, äta lunch, lalla omkring på datorn och ändå få mycket gjort utav skoluppgifterna . Hemma är det så ensamt när Timmy jobbar, det kan vara skönt de första två timmarna, men efter tre, tyra och fem timmarna så är det bara deprimerande !
Men snart så, snart kommer bäse och skall skaka om min värld ! ♥

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0