Småprat


Hela denna dag har spenderats med familjen Köhl, mycket trevligt måste jag säga !
Lojsan har gjort något så att hon har nackspärr och jätte ont i ena axeln, så jag masserade henne lite .
Ganska mycket om jag skall vara ärlig, hehe . =)
Hon fick lite ont, men bättre blev det ju .

Nu tänker jag hoppa ner i badet i väntan på att min sambo skall komma hem .
Han har varit och tittat på folkrace med ett stoort gäng, nu dricker dom och han kör,
eftersom att dom är så många så kör han buss och det för första gången idag, roligt för honom !
aja, nog med småpratande, hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: JOi

Gud så jäkla orättvist med badkaaaaaaaar!

Jag vill oxå! Gillar Perpeter det förresten?

Saknar dig lillskit.

älskar dig <3

2010-09-04 @ 22:58:39
Postat av: Svar till JOi

hehe, ja det är heelt underbart !

Ja då, bäse reagerar inte så starkt på det .

Löw u too <3

2010-09-04 @ 23:26:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0