Tröööött


När jag kom hem ifrån skolan så varJessica med mig .
Vi åkte hem till mig, pluggade '' iallafall hon '' Och åt kebabtallrik i sängen på övervåningen, där lämnade hon mig vid sex och jag somnade som en stock direkt . Jag försökte ta upp grejjerna för att plugga, men kunde inte hålla ögonen öppna en sekund . Helt ofattbart hur trött man kan bli .
Det är nu man förstår hur mycket kraft bebisen verkligen tar !!!!

Nu är klockan lite över 8, jag har rastat Solex, Akilles är ute och jag skall nog gå upp igen till sängen .
Ha med mig en kvällsmacka och te . Timmy är på kurs i Linköping som slutar vid nio, sen tar det ett tag innan han kommer hem, han hade lite mer att göra sa han . Så jag somnar nog igen innan han kommer hem .
Det känns som om jag håller på att bli sjuk, kroppen orkar ingenting !!!!!!!
Som tur är så slipper jag åka till skolan i morgon . . =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0