Undrar vad det beror på ?!


Många läsare idag med, men inte riktigt lika många som igår .
Undrar vad det beror på ?!
Är det för att vi gick in i en ny vecka med bäse igår, eller bara ett rent sammanträffande ?!
Något jag kanske aldrig kommer att få reda på, men det gör mig inte såå mycket .

Har nyss ätit mat med min sambo Timmy och vännen Kim som är på besök .
Mamma var ju här förut med ! Jätte trevligt var det, hon var här i några timmar, men det kändes som minuter faktiskt . Det måste ske oftare kände vi !
Timmy har klippt gräset och Kim har hjälpt till att plocka överflödiga plankor från trädgården och takbytet .
Eftersom att det regnar s oerhört så kunde inte Timmy och Peter jobba på taket idag, får hoppas på att det blie bättre väder nu i veckan, vill ha klart taket nu ! !

Nu skall jag tända upp med levande ljus, läsa bloggar och dricka kaffe . Underbart !
Timmy och Kim är iväg och jobbar en stund, så har huset och djuren för mig själv, skönt  ! =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅSA ska spela BINGOLOTTO IKVÄLL

2010-09-12 @ 19:02:56

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0