Unika läsare


Tycker allt att det är lite komiskt att det är över 140 unika läsare på bloggen, men det är bara någon enstaka kommentar . Varför inte lämna ett litet spår efter sig när man ändå har kikat in i bloggen och tagit del utav mitt liv ? Det är inte komplicerat och det tar inte mycket utav eran värdefulla tid .
Och om ni kommenterar så får vi kanske upp en dialog oss mellan ?!
Det skulle ju inte vara helt fel at få utbyta era tankar med mina, eller ja mina kanske det finns gott om i bloggen eftersom att den är min, men iallafall ! =)

Det är lite små förändringar i bloggen, vad tycker ni om dem ?
Ser ni dem ens ? om ja, vilka är förändringarna då ? =P

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar ju kommentera , men du verkar ju inte GILLA det.

2010-09-11 @ 22:47:50
Postat av: joi

jag GILLAR dig

2010-09-11 @ 22:49:55
Postat av: Jill Karlén

Hejsan Antonia. Jag följer din graviditet med spänning och tycker det är skitroligt att du mår bra och är glad. POK Jill



2010-09-11 @ 22:51:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0