Heelt ofattbart


Det blev en mycket sen frukost idag, sov så oerhört dåligt i natt .
Vaknade med orolika känslor och vaknade hela natten . vet inte varför, men det kanske skall vara så .
Förberedelser inför bäse kanske ? Antar det .
Idag blir det iallafall att fara ner till tandläkaren vid fyra, annars så har jag inte så mycket planerat, läsa min under bara bok kanske, Andreas Carlsson . Den är heeelt fantastisk !
Snygg, det kan man ju verkligen säga att han är ! =) hihi



Ja men denna bok rekommenderar jag starkt, sättet han skriver på, hur han tänker . .
Heeelt ofattbart !

P&K

Kommentarer
Postat av: Kristin Jonsson

Hej där! här kommer lite reklam både för min blogg och min pojkväns nystartade blogg som handlar om hans kändiskarriär och om hans låtar han gör i vardagen! kika gärna in hos oss :) // Kristin!

2010-09-13 @ 13:24:35
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0