4 Månader


GodMorgon !
Sitter, ja gissa . . . . i soffan med Rena Rama Rolf på TVn, Bastian mätt och sprattlandes på min vänstra sida och Diezel på min högra . Myspojkarna mina ! =)

Jaha, vid 11 kommer Ewelyn och hämtar Diezel och jag skall ta med Bastian till BVC för att väga och mäta .
Min lilla älskling blir ju faktiskt fyra månader idag ! ♥
Det är en sådan konstig känsla vi har här hemma . . . hehe .
Det känns som om vi har haft honom här alltid, eller iallafall i typ 1-2 år .
Men samtidigt när vi tittar på honom kan vi inte förstå hur det lilla knytet som vi fick på BB kan vara denna vackra pojke som växer så det knakar, äter puréer och gröt, känner igen människor och älskar att titta på hundarna när dom leker .
Ja ni, det är en konstig men helt underbar känsla !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0