Kalas och skog


Gick upp strax innan 8 imorse .
Fixade mat till hundarna, rastade dem, matade Bastian och fixade fram frukost .
Vi alla satt tillsammans och åt, och efter det var klart så åkte Figge och Nora hem till sig .
Timmy och Bastian myste och jag gick ut med Diezel, lekte och lite ring-träning .
Jag säger bara framsteg, framsteg !!






Sen lämnade vi Diezel hos Ewelyn och robert undertiden jag, Timmy och Bastian åkte till Lojsan och Lasse för att fira Julia som fyller 10 år idag, Grattis gumman ! =)















Efter det åkte Timmy och Bastian hem undertiden som jag mötte upp Ewelyn, Devil och Diezel för en prommenix i skogen, sama runda på 5km .
Ring-träning och massor med bus och lek !
När vi kom hem ige så fick Diezel duscha, det tycker han inte är lika roligt, hehe .
Men som sagt innan så är det bara att göra det ganska ofta så han blir van vid det .

Nu är vi alla hemma igen, Bastian sover lite och det är allmänt lugnt och tyst .
sköönt . hehe .

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Vad FAN gör min S.röv på bild? Ja ja trevlans att ni kom! Puss Big ass aunt.

2011-04-03 @ 20:15:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0