Pust* - Bilder


Pust*

Sitter äntligen ner en sväng, Bastian sover middag och lika så hundarna, hehe .
Jag har städat och städat och tvättat, städat och diskat . . hehe .
Men ändå så är jag inte nöja med resultatet än .
Men nu orkar jag inte mer, hehe .
Har fixat sovplats till Figge och Nora som skall komma idag och åka hem imorgon, uppe i Bastians rum eftersom att han fortfarande sover inne hos oss .



Igår var jag en sväng med Diezel till Ewelyn .
Hon hade satt upp staket runt hela deras tomt och fixade lite i trädgården, så som sagt så passade jag på att gå förbi . Skulle igentligen ut i skogen, men fastnade där . hehe . Men det gjorde ju inget, hundarna sprang och lekte ändå i full rulle . =)











Nehe, Nu skall jag kolla hur det går för min kära sambo på jobbet, sen skall vi åka och handla för ikväll .


Kommentarer
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Ha en bra dag!

Kram

2011-04-02 @ 14:51:38
URL: http://milliez.nu

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0