Underbar solig dag ! =)


Hej hopp !
Sitter i soffan med slinghätta, jobbar ju på at bli ljusare i håret . hihi.
På förmiddagen iag kom Ida hit, vi drack lite kaffe, satt i solen, gick och handladeoch sedan hem hit igen.
Efter en stund kom syster hit ! ååhh vad glad jag är över at hon är här nere igen! =)
Och inte på tal om hur mycket Bastian tycker om henne och har skit kul i hennes närvaro !
Så dom två har lekt i gräset, myst, ätit, badat och laggst sig tillsammans .
Underbart att se ! ♥

Nu är hon hemma hos Lella och Lasse, jag sitter som sagt här .
Skall skölja ur håret om ca 30 minuter .
Skall försöka hinna med en snabb dusch med.
Tycker inte om det när jag är ensam hemma med Basse, men om han skulle vakna så dör han ju faktiskt inte utav att gnälla lite där uppe i sängen . Det är nog bara jag som är lite känslig, hehe .

Imorgon skall JOi komma hos och ta Bastian på dagen så at jagkan göra det jag inte tiktigt hinner med på dagarna som rex ränsa rabatter och måla klart lekstugan . Det är inte alls mycket kvar på den !
Sen skall dom komma hit och ungås med mig en stund igen .
När Jessica har slutat skolan och är i Kisa igen så skall jag kanske med henne och ta en tur med hästarna . Det skulle vara helt underbart ! Så ja, det tror jag allt att jag kommer att göra .
Nu när JOi är nere så förstår jag att hon vill ha lite tid med BAsse, och dom trivs ju så bra ihop, det blir INGA problem alls ! =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Om vi ska rida ihop! Du kommer få så mkt

träningsvärk att du inte kommer kunna gå på flera dagar ;P hehe nej vars jag ska inte köra

skiten ur dig ;-) puss

2011-04-26 @ 20:06:45
Postat av: Joi

I love you, and Basse tooo....

2011-04-26 @ 22:00:23
Postat av: Svar till Jessica

Hahaha, som jag mådde första gången då ? minns du ?

Jag kunde för f*n knappt sätta mig upp =P.

Men jag tror faktiskt att jag har fått lite fler muskler sen jag fick basse =)

2011-04-27 @ 09:03:58
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0