Allt och inget


GodMorgon !

Basse ligger och leker på golvet, katten kör rally igenom hela lägenheten och här sitter jag med kaffet .
Första vändan i tvättstugan är avklarad och idag kommer Timmy hit !! =)
Men han skall antagligen vara borta och fiska kräftor hela helgen =( .
men men, så är det .
Annars så står det nog inte så mycket på¨schemat idag .
Imorgon skall jag och Basse träffa sanna ! Det var vääääldigt länge sedan, och vi vill ju faktiskt inte vara ovänner . Det känns så onödigt !

Jag sitter och överväger om jag skall följa med min faster Tessan på hundutställning den 21 augusti och hjälpa henne att ställa hennes valp eller inte . Risken att jag mår lite dåligt då är ju ganska stor . Jag och Jessica skall ha en födelsedagsfest för oss den 20de . Men vi får se . Är ganska klyven . Men man behöver ju faktiskt inte riva stället, bli heeelt galen och full när det är fest . Den tiden är ju liksom förbi, tycker inte ens att det är roligt längre .

aja, nu skall jag förbereda oss inför den andra vändan i tvättstugan, bädda rent och dricka lite mer kaffe .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0