Förberedelser och ännu mer förberedelser


Hejsan på er alla !
Idag är det lördag och det brtyder att vi skall ha våran födelsedagsfest idag ! =)
På förmiddagen idag har jag städat, diskat, bäddat, fixat inför när Bea och Rickard kommer som skall vara barn och hundvakt och gjort en tårta tills imorgon då vi ska till pappa för att fira oss två med släkten .
Snart kommer JEssica hit, då skall vi hämta upp partytälten, handla det sista inför kvällen och sen ska vi åka utt till grönede och göra de sista förberedelserna inför ikväll .
Mycket att göra, men jag känner på mig att det kommer vara värt det !
Ikväll ska det ju bli succé ! =)
Bilder kommer, jag lovar !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0