Plugga


Hejsan hoppsan !
Sitter i soffan med kaffe, Bastian springer omkring i sin gåstol .
Men nu början han tröttna, han tycker nog att han har sett och pillat på allt som finns här i vardagsrummet och i hallen . Där han kommer åt . hehe . skrutten då . <3

Idag på förmiddagen blir det at dammsuga, bädda och diska . Sen vid halv tre kommer Bea hit, längtar som bara den ! Har inte träffat henne på ett tag . Det sker alldeles för sällan . Men så är det när jag är mammaledig och hon jobbar . hehe . Sen vid tre så skall jag vara nere på Kinda Lärcentrum en sväng för att ta fram en individuell studieplan för mig, så jag får ihop ett fullständigt gymnasiebetyg eftersom jag var tvungen att avsluta studierna när jag skulle ha Bastian . Men som sagt tidigare, allt går om man bara vill .
Så nu skall jag ta tag i studierna, skall fösöka börja så fort det bara går eftersom jag skall plugga på distans . Det är min grej, jag har inga problem att jobba tillsammans med andra, men jag är inte den som arbetar bäst i ett klassrum vid en skolbänk från morgon till kväll .
Så det här skall inte bli några problem, mer eller mindre perfekt ist ! =)

Sen så, ja jag vet inte . En fika på byn med Bea och Basse kanske ?!
Det tycker jag låter som en ypperligt bra idé !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0