Tiden går fort !


Tjollahopp tjollahej !

Sitter i soffan, har sprungit upp och ner till tvättstugan som en liten tok , som jag gör arje fredag . hehe .
Annars så har jag som vanligt inte så mycket att säga .
Dagarna rullar på, men det händer inte allt för mycket .
Det är jag och Bastian som busar och har oss . hehe =)
Lillpojken börjar bli så stor nu ! Hela 8 månader, känns som om det var för bara någon månad sedan han kom till världen . Och nu springer han omkring i sin gåstol, försöker krypa, skrattar och bara är heeelt genom goo !

Timmy har sovit i lastbilen, så han har inte träffat Basse så mycket .
Men idag skulle dom allt ses, kul ! =) <3
Idag är det torgavslutning . Får se om vi går ner en sväng .
Syrran kommer ju till Kisa idag med !!!!!
Har längtat som en galning efter henne !!!!! Det är en månad sedan som vi sågs, då vi var på äventyr i Borlänge och på hennes hemmaplan Lindesberg .
Minns det som om det vore igår, as kul hade vi !!!
Och ett minna för livet har man ju på benet, hihi .

Ne nu skall jag städa lite här hemma, bädda rent och sortera de eana kläderna .
Imorgon blir det hundutställning i pinnarp och middag hos farmor och Lars !


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin blogg! Haft en bra dag? :)

2011-08-05 @ 16:15:56
URL: http://littlesweetjossan.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0