Uppdatering om dagen


Godkväll på er !
På dagen, fram till 12 så tvättade jag sen efter det kom Robert, Ewelyn och hennes kusin förbi på en kopp kaffe och lek med Bastian . Vi tog en sväng till Pinnarp, gick omkring och åt glass . =)
Sen åkte jag och Bastian till KIMEK för att möta upp Timmy . Jag hjälpte honom med att städ lastbilen och Bastian tittade på . Sen åkte vi hem till mig, åt lite och sen åkte Timmy iväg med Mattias för att hämta den stora båten som har lagats .

Jag och Basse sov en sväng, sen hoppade vi ner i badet . Jätte kul och mysigt !
Min älskade son, han är mitt allt ! <3
Nu ligger han och sover i sin säng, jag har satt på mig en morgonrock och tänt up lite ljus i lägenheten . Laddat upp för en myskväll .
Imorgon skall jag ju åka med syrran till hundutställningen och sen vid ett skall Timmy, jag och Bastian vara hos farmor och Lars på en lite mindre släktträff . =)
Längtar till morgondagen !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0