Världens bästa Bastian !


Hejsan hoppsan !
Sitter i soffan, Basse har somnat en sväng och hundarna har varit ute .
Skall fylla på kaffet och sätta igång med pluggandet .
Det går jätte bra och det är väldigt roligt !
Ångrar inte att jag tog tag i det hela ! =)

Jaha, annars idag då . Det kommer nog bli lugnt, småstäda lite, plugga och leka massor med Bastian !
Vid halv fem- fem skall Per komma hit, jag skall klippa honom .
Det är också roligt ! =)

Igår stog Bastian HELT SJÄLV och höll sig i soffkanten i ca 25 sek !
Världens bästa pojke !
Han tycker nog att det är mycket roligare at stå upp än att försöka att lära sig att krypa . hehe
Alla får ta det i sin egen takt och  och ordning ! =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Märklig kommentar kanske - men jag har precis separerat från min kille på Gotland och har flyttat upp till mina föräldrar i Tibro. Är 20 år och gravid. Lust att prata?

2011-08-29 @ 16:21:24
URL: http://hellqvistpernilla.blogg.se/
Postat av: Isa

Gumman, va duktig son du har. Tänk va tiden går fort. Puss&kram

2011-09-09 @ 13:05:13
URL: http://lebonheur.devote.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0