Dagen hittills

GodDag !
Sitter i soffan med lite kaffe . Bastian ligger uppe och sover en sväng och timmy åkte precis för att tvätta bilen . Vi skall åka till Linköping en sväng när lilleman har vaknat igen .
Handla lite kul ! =) hehe . typ kläder, duschgrejjer m.m.
Måste komma ihåg att köpa en halkmatta till badkaret !!!!
Får väll se hur det går med det .

När Timmy kom hem så var Bastian jätte trött, så vi alla gick och la oss en sväng . Sen gick jag och bastian ner på byn så att Timmy skulle få sova ostört .
Det var ingen nere på Glimten så vi gick och lallade omkring lite bara .
Handlade en julklapp till Timmy, igentligen är jag klar med alla julklappar, men det fick bli en till =) .
Sen var vi på banken, apoteket, Pelles foto, ja lite överallt .
När vi kom hem igen så lagade jag mat och sedan satte jag in kort i album . 600 bilder .
Måste dock köpa typ 2 album till . . . suck vad mycket bilder ! Men det är ju sååå roligt att ha !


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0