Sista dagen på detta år .

God förmiddag på er alla !
Sitter i soffan ed kaffe och lyssnar på musik .
Bastian sitter och leker på golvet, Timmy har nyss stigit upp ur sängen och hundarna sover, Akilles sitter och tittar ut igenom fönstret .
Kall, men mysig morgon såhär på den sista dagen på detta år .

Igår gick jag, Timmy och Bastian bort till Jonna, Daniel och lilla Nemo .
Dit kom även Per och Kim .
Vi spelade spel, skrattade gott och hade en jätte trevlig kväll !
Vi hade med oss Bastian's resesäng, så han fick sova halva kvällen inne i Nemo's rum .
Jag tror inte att någon utav oss har skrattat så mycket på länge, iallafall inte Timmy och Daniel .
hahaha, dom låg dubbelvikta i soffan, röda i ansiktet utav skratt ! Jätte kul att se =) .

Idag blir det lugna gatan här hemma, små plocka lite och laga god nyårsmiddag !
Dock så får vi väll se hur länge Timmy kommer vara hemma, han har saltsjour .
Men om han kommer bli tvungen att åka iväg och jobba så fr jag mysa ner mig med resten utav familjen i soffan, äta godis, titta på film och dricka te . =)

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0