sjukhuset, igen .


Gårdagen blev lite hetsig kan man väll säga .
först, vid halv elva åkte vi ut till Hycklinge för att fira Moa på hennes fem års dag !
Det var trevligt .
Sen när vi kom hem, näst intill direkt så ringde sjukhuset till mig .
Minns ni att jag var och tog prover på vårdcentralen i onsdags ?
Det var ang dem som dom ringde .
Jag skulle komma upp snarats till akuten !
Mycket mer än så fick jag inte veta . . .
Så upp och iväg dit, Timmy hade Bastian och Mattias med familj mötte upp dem i Linköping så att dom skulle slippa vara själva .
Men vid sex åka dom hem igen .
Kvart i sju fick jag åka hem med sjuktaxi . . .

Mina värden hade blivit bättre sen i onsdags, men jag skall ta nya prover på måndag och sen åka in till US på onsdag för att få en bättre beskrivning på vad det är som kronglar hela tiden .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0